Translate

Selasa, 3 Januari 2017

JUALAN PEMBUKAAN 2017

GANOI BENIH PURBA VIETKONG
100% ori

Assalamualaikum dan salam sejahter...
Ada sekor ganoi matang dari darah asal ganoi yang mula-mula dulu ada kat Malaysia nie..Dulu masa aku mula-mula main ganoi nie,tak ada pon femest macam sekarang..sekarang nie macam-macam patern dah ada..dulu ganoi balung angsa pon orang tak minat..orang minat jenis ganoi yang muka hitam,bulu hitam,badan besar,tulang kasar yang penting kaki ada patah besar..bak kata orang melaka patah besau...haha..sekarang nak dapat line nie pon dah susah dah..atok dia pon dah mampos..kalau orang lama main ganoi mesti tahu line Ganoi Vietkong..ABANG ATAN MERLIMAU PUNYA AYAM.Ni cucu belah ibu,bapak dia Tailong..Ibu dia memang jenis muka hitam..yang dahulunya famest dengan panggilan black face..sebab ganoi muka hitam nie tinggi harganya.. bukan senang nak dapat bro..kita tak payah ceta banyak ar..kalau minat call atau whtsup jee 0176711156.kita layan gambar. aku tak boleh ambik gambar cantik-cantik sebab assistence aku sibuk kerja..

CUCU SEBENAR VIETKONG
RM 650.00 TERMASUK PENGHANTARAN
SELURUH SEMENANJUNG 
MALAYSIA

TAILONG
BAPAK DIA

IBU DIA
ANAK ASAL VIETKONG




THE LAGEND 
VIETKONG
NI LA ATOK DIA YANG DIKATAKAN MEMPUNYAI PATAH BESAR

KEPADA PEMINAT GANOI CLASIC PURBA BOLEH CALL@WHATSUP DI TALIAN 0176711156
RUGI TAK AMBIK NIE..BARANG RARE..
RM650.00 SAHAJA.
BAPAK,IBU DENGAN ATOK DIA JGN TANYA PULA..MAK BAPAK DIA TAK JUAL ATOK DIA DAH MAMPOS.. 
ASSALAMUALAIKUM.....

SOLD OUT
THANKS BUYER


3 ulasan:

  1. Haii.. saya dari indonesia.. ada nomor tlf yg bisa saya hubungi ataukah Facebook untuk saya hubungi.

    BalasPadam
  2. Haii pk saya dr indonesia gmn cara nya bisa hubungi bpk.. Karna saya sangat terrtarik dengan bibit dr ayam bpk

    BalasPadam
  3. Bpk saye ikbal asal indonesia cak mane care nye nak dapat ayam tuu.. Ini no tlpn 0812 7383 232 tolong tlpn pk. Supaye kite lbh lemak cakap..

    BalasPadam